Ponowne wykorzystanie informacji
8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).
Ustawa określa zasady otwartości danych, zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w jakimkolwiek celu.
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:
Komendant Miejski Policji
w Tychach
al. Bielska 43, 43-100 Tychy
fax 47 8551 244
e-mail: komendant@tychy.ka.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
WNIOSEK O PONOWNE WYKORZYSTANIE INFORMACJI
Data publikacji 21.12.2021 13:16(pdf 106.14 KB)WNIOSEK O PONOWNE WYKORZYSTANIE INFORMACJI
-
WNIOSEK O PONOWNE WYKORZYSTANIE INFORMACJI
Data publikacji 21.12.2021 13:17(docx 8.28 KB)WNIOSEK O PONOWNE WYKORZYSTANIE INFORMACJI docx
-
WNIOSEK O PONOWNE WYKORZYSTANIE INFORMACJI
Data publikacji 21.12.2021 13:18( 21.57 KB)WNIOSEK O PONOWNE WYKORZYSTANIE INFORMACJI odt