Jak zostać pracownikiem cywilnym Policji?
Osoba zainteresowana podjęciem pracy jako pracownik korpusu służby cywilnej w KMP w Tychach powinna:
-
Spośród ogłoszeń o naborze opublikowanych w Biuletynie Informacji Publicznych
KMP w Tychach (na stronie internetowej:bip.tychy.kmp.policja.gov.pl) lub
w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
(na stronie: nabory.kprm.gov.pl) wybrać interesującą ofertę i na nią odpowiedzieć.
-
Skompletować wymagane dokumenty oraz właściwej treści oświadczenia
wymienione w ogłoszeniu o naborze.
(Patrz poniższe informacje - Jak poprawnie skompletować wymagane
dokumenty?)
-
Złożyć w urzędzie lub przesłać pocztą swoją ofertę.
Złożyć dokumenty aplikacyjne można u dyżurnego KMP w Tychach przez całą
dobę , w zaklejonej kopercie, adresując:
Komenda Miejska Policji w Tychach Zespół Kadr i Szkolenia
ul. Aleja Bielska 46 , 43-100 Tychy
lub przesłać dokumenty na powyższy adres. Termin składania dokumentów jest wyznaczony każdorazowo w ogłoszeniu o naborze. Za przesłane terminowo uznane zostają te oferty, które wysłano nie później niż ostatniego dnia wyznaczonego w ogłoszeniu jako termin składania dokumentów. Decyduje data stempla pocztowego. Oferty nadane/złożone lub uzupełniane po terminie, o którym mowa nie będą rozpatrywane.
-
Przystąpić do procedury naboru, o ile złożona oferta została wyłoniona
w preselekcji (weryfikacji formalnej) do kolejnego etapu naboru oraz jak najlepiej
zaprezentować swą wiedzę i umiejętności podczas kolejnych etapów selekcji.