W dniu 16 czerwca 2016 r. weszła w życie ustawa z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2016 poz. 352).
Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:
Komendant Miejski Policji
w Tychach
al. Bielska 43, 43-100 Tychy
fax 32 3256 244
e-mail: komendant@tychy.ka.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
pobierz plik pdf
Data publikacji 25.01.2021 14:52(pdf 106.14 KB)Ponowne wykorzystanie informacji - plik do pobrania
-
plik docx
Data publikacji 25.01.2021 14:53(docx 8.28 KB)Ponowne wykorzystanie informacji. Plik do pobrania w formacie docx
-
pobierz plik odt
Data publikacji 25.01.2021 14:54( 21.57 KB)Ponowne wykorzystanie informacji. Plik do pobrania w formacie odt